2013. november 24., vasárnap

Előre vetítés

Üdv mindenki!

Mostanában nem lesz friss tekintve hogy jön a vizsga szezon (és nekem már megint a könyveket kéne bújnom ahelyett hogy itt irkálok XD )
Viszont úgy gondoltam fájdítom kicsit a szíveteket... Neki estem egy új pv-nek ami még nem volt és nem is lesz a betervezettek között. Mert random kapott el a hév rá.
Valamint jön majd két új banda bemutatkozása és minden fellelhető letöltős link (ezt szerintem jócskán karácsonyi szünet utánra várjátok... mert még fordítás alatt állnak a dolgok. Meg persze a feltöltés se megy úgy ahogy én szeretném)

Szóval ezzel a keserédes üzenettel kívánok szép éjszakát.. így éjfél tájban (^.-)Y Legyetek rosszak!

Nigayami kikapcs

(Ui: az összes link él a KATTUN részlegen amit találtam, ami nem azért sorry és szóljatok ha valami nem működik!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése