2013. december 18., szerda

Animekarácsony félbeszámoló

Üdv mindenki!
Nigayami jelentkezik.

Biztos kérdezitek hogy miért félbeszámoló... meg hogy lehet valamiről fél beszámolót tartani... XD Nagyon egyszerű, egyszerűen nem voltam ott. Olyan dologról fogok írni és úgy, hogy nem tudom mi volt pontosan.

Képeket és beszámolókat olvastam láttam csak.

Azért fogadjátok szertetettel:

A Millenárison volt most az anime karácsony... Sikerült meghallgatnom két ott lévő beszámolóját is.

Íme a hely és a tömeg:


Ahhoz képest hogy mennyien voltak... Érezhető volt hogy picit fejetlenség van... meg nem mindenki tudja hogy hova menjen mit csináljon.
Egyetlen térkép volt a programokról és ez eléggé meg nehezítette a dolgot. Volt aki ezért késet le egy programot.
Mindezek mellet aki mesélt zokon vette hogy a banda akikkel jött ott hagyták Őt, és ez hát lássuk be egy Conon nagyon nem tesz jót az embernek.
Persze ment a gangolás ezerrel ha találtál egy nyugis zugott le tudtad magad dobni picit pihenni:





Még itt van pár random talált kép a netről:

(Még mindig nagyon megy a Magi :) )




(egyik besúgom a programról... - az általam készített cp-ben.... és sikerült jól meg csinálni! és még mindig élvezettel veszi fel!)


egy kis pózolás itt egy kis pózolás ott... szerintem nagyon jó volt... :)


Azért a vérprofik se maradjanak ki... (^.^) a jobboldali (kék pulcsiban) még egy besúgó...

Kicsit szét volt esve a staff de ezenkívül valószínűleg jó buli volt... Mindenki élvezte és azok a kis bökkenők ellenére is bizti jó volt...

Kicsit irigylem őket... de hát... nem volt már pénzem... szóval így jártam... Majd a tavasziról beszámolok rendesen ha érdekel valakit :)

Másik hír:

Yumemi el tűnt (valószínűleg ö is betaknyosodott...)
Nemsokára kapunk engedélyt egy mangára, és az is fel kerül rendesen!
Sajnos időzíteni nem volt időm... legalábbis a karácsonyi meglepit... mert persze nekem is karácsony előtt kell egy nappal bevállalni 12órákat... Szóval vizsga és meló utána valamikor éjféltájban biztos haza esek és megcsinálom valamikor ... lehet szenteste már fent is lesz (^.^)

Szép ünnepeket mindenkinek! (bár találkozunk addig még... XD )
Oh és ne felejtsétek el: Sose nagyot, szépet, okosat, drágát vegyetek ajándékba, elég ha gondolsz valakire és megajándékozod valamivel amiről ö jutott eszedbe.
(én is igy jártam ismerősöm ajándékával, el mentünk és mutatták és én ránéztem és ő jutott eszembe)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése