2013. október 14., hétfő

KAT-TUN már csak K-TUN?

Sziasztok,
Yumemi jelentkezik...

Jó hír, rossz hír... vegyesen?



Hát gyerekek, én ma sokkot kaptam...
Végre utolértem magam (nyelvvizsga illetve elmaradt óráim pótlása) ezért gondoltam kicsit körül nézek a jpopasián. Nagy buzgón írom be is a kedvenc együttesem nevét. KAT-TUN és lám mit ad ki. "New Mini Album" megörülve eme remek hírnek, vetem rá magam a cikkre. Első furcsa dolog, Koki nincs a képen... megvontam a vállam olvasom tovább.


"Annak ellenére, hogy Tanaka Koki elhagyta a csapatot..." - se kép se hang, hogy?!
Gyors keresés a cikkre.

"Megdöbbentő hír a KAT-TUN rajongók számára. A mai napon lett bejelentve a hír Johnny's hivatalos honlapján, miszerint a KAT-TUN rappere Tanaka Koki visszavonult Szeptember 30.-val. Johnny's Entertainment kijelentette, hogy Tanaka többször több szempontból is megsértette a hivatalos szerződést, így a döntés megszületett, kirúgták a csapatból. A döntést mindkét fél elfogadta. Azonban Tanaka Koki eltökélt szándéka, hogy továbbra is a szórakoztató iparban fog dolgozni, a további részletekről később számol be. A csapatnak egy bocsánatkérő üzenetet hagyott, melyben megköszöni a barátságukat mondván nem tudja hol lenne, most nélkülük.

A KAT-TUN már korábban elvesztette Akanishi Jin-t (énekes) 2010 júliusában. Jin akkor elhagyta a bandád és szóló karrierbe kezdett, de továbbra is a Johnny's Entertainment foglalkoztatása alatt.

A KAT-TUN folytatni fogja a további munkáit négy taggal is, és kérik támogassák őket a rajongók."

Nem csak a csapatból rúgták, hanem a teljes JE-ből... a Johnny net oldalán, a KAT-TUN neve alatt már csak 4 tag fut. 

Hát, engem sokkolt... ugyan még nem teljesen megbízható forrásból, de az kering, hogy Tanakát azért rúgta ki Johnny, mert VIP koncerteket tartott bárokban, és készültek fotók, melyek nyilvánosságra kerültek. Kérdem én, ez lenne az első ilyen eset (Kokitól függetlenül), mert biztos voltak más ilyen esetek, amiket gyönyörűen eltudtak tusolni, akkor ezt miért nem? Vagy ott van Jin házassága (félreértés ne essék, kedvelem Jint) ő nem lett kirúgva? Pedig nekem az ő esete súlyosabbnak tűnt.

Koki levele:

"Ahogy már említette a J&A, ezennel visszavonulok.
Szeretném közvetíteni a szívből jövő hálámat a tagoknak a véget nem érő támogatásukért, annak ellenére, hogy mennyi gondot okoztam. Szeretnék a múltban elkövetett vétkeimért is bocsánatot kérni.
Azt tervezem, hogy folytatom a profi tevékenységeimet a nyilvánosság előtt, amint több információ meg lesz erősítve.

Koki Tanaka"

A srácok levelét, illetve az JA hivatalos levelét itt elolvashatjátok. 
Remélem nem haragszik meg rám a http://kattunworld.blogspot.hu szerkesztője mert kölcsön vettem tőle Koki levelének a fordítását. Szóval nem saját fordításom. Minden jogot a http://kattunworld.blogspot.hu szerkesztője NiyYa képvisel.

Jó hír?

Ami talán kicsit feldobja eme letargikus hírt... (bár számomra ez se dobta fel) November 27.-én várható a KAT-TUN (vagy már csak K-TUN) mini albuma a "Kusabi". Mely a "Henshin Interviewer no Yuutsu" doramma betét dala lesz, melyben Nakamaru Yuichi (KAT-TUN) illetve Kimura Fumino játszik majd.

Illetve annak ellenére, hogy Tanaka nincs többé a csapatban, a KAT-TUN megmaradt négyes tagja egy kétnapos Osaka Dome show-t tervez December 30.-ra illetve 31.-re.


Mindenesetre, én nagyon sajnálom, hogy Koki nincs többé a csapatban, és nagyon utálom Johhnybát, mert még az ügynökségtől is elbocsátotta, és ha valóban igazak a hírek azt a személyt is nagyon utálom, aki beküldte azokat a képeket róla, miközben bulizott. Kérdem én, ő is ember, és nem bulizhat?
A többi srácot szintén nagyon sajnálom, és szurkolok, hogy több ilyen ne legyen. 

Ti mit gondoltok erről?


5 megjegyzés:

  1. Szét fog esni a banda... két tag... ez már sok... hogy fogják ezt a fiúk túl élni?
    Szörnyű... (kicsit sokkolódtam így végig olvasva a történteket egyben)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom mit gondoljak, többnyire a felé hajlok, amit skype-on beszéltünk... ha ez így halad... félek vajon ki lesz a következő? De próbáljunk még ne ennyire rosszra gondolni. Reménykedjünk, hogy a fiúk összeszedik magukat!!!

      Törlés
    2. Remélhetőleg Johnny's is észbe kap, és nem bombáz szét egy olyan bandát ami már lassan tíz éve működik, és zenél, és a rajongói tábora nem kicsi...
      Neki is kell az aranytojást tojó tyúkocska...

      Törlés
  2. A NEWS is túlélte, hogy a 2 húzóemberük kilépett... a KAT-TUN is túl fogja... Túl kell élniük, mert erősek, és a rajongók is erősek, és támogatják a bandát.
    Én a legjobbakban reménykedek.
    És engem is nagyon sokkolt a hír, sokáig nem is nagyon tudtam felfogni és megemészteni... még most is nehéz elfogadni a tényt, hogy Koki sincs többé a fiúkkal... de remélem a legjobbakat neki, és hogy sikerül beindítania a karrierjét!

    Egyébként nem haragszok, amiért kölcsönvetted a fordítást, nyugodtan, amíg ott a forrás :) köszönöm, hogy kilinkelted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, ez az alap (^-^)

      Mondjuk ez igaz a NEWS esetében. Hát reménykedjünk a legjobbakban. Mondjuk furcsa lesz ezentúl majd a fiúk zenéi, hogy nincsenek benne Koki rapjei. Valamilyen szinten meg már kíváncsian várom, hogy Koki, mivel fog elő állni, mint szóló előadó. (^-^)

      Törlés