2013. november 9., szombat

Kis friss

Yo Mina! Nigayami jelentkezik:


Elkezdődött a Zh-szezon, vizsga-szezon... Sokan nem érnek rá. Ezért egy kis elhuzás után elhoztam egy kis videó frisst.

A cím adó film nagyon jó én csak ajánlani tudom (jelenleg még mindig fordítják az egyik oldalon bár már az utolsó részek vannak csak hátra.. - ha megtalálom belinkelem (^.^) )
Yumemi már ellenőrizte, ugyan még nem vagyok kibékülve teljesen a videóval de azért felteszem... Hátha jobb lesz a kedve mindenkinek. Ajánlatos teljes képernyőbe nézni, sajnos a szöveg csak úgy látszik tökéletesen.


Ueda Tatsuya - Runaway
Letöltés
Online

Valamint egy kis hirrel is szolgálok bár nem szó szerinti idézés, mert emlékezetből írom:
Tanaka Koki ugyebár kivált a KAT-TUN-ból, de nem kell aggódni nem fog eltűnni teljesen. Ugyan megkapta a hallgatás pénzt a JE-től, és nem akar rosszat se a családjának se a barátainak (ezért nem jelenik meg a hiénák - újságírók - által hőn áhított botrány könyve sem)
Ezenkívül valószínűleg folytatja zenei pályáját szólóban.


Valamint még egy kis információ:
Yumemitől kaptam felhatalmazást, így megindul a letöltéek feltöltése, igyekszem a dolgok helyre rázásával, de még nekem is kicsit bonyolult, hogy is tegyek fel mindent. Szóval türelem rózsát (na jó letöltést) terem.


Oh és mielőtt elfelejtem a KAT-TUN Bokura no Machi de felkerült online verzióban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése