2013. november 11., hétfő

Jelentem

Üdv Mindenki!

Nigayami jelentkezik megint (^.^)

Jelentem elkezdtem feltölteni pár albumot a KAT-TUN-tól. Ezenkívül készül már pár banda bemutatkozása, és nekik is lesz fent elérhető zene, PV, és DVD (már ha találok).

Még nem jöttem rá mindenre a feltöltessél kapcsolatban, de igyekszem elérhetővé tenni mindent, és vannak olyan részek is, amik bővülni fognak. Kérlek kövessétek figyelemmel. (remélhetőleg nem felejtem el jelezni miből és mit töltöttem fel)
Jelenleg vannak friss kislemezek a KAT-TUN-tól és egy két szóló szám amit külön gyűjtöttem (ezek megtalálhatók az albumokban és kislemezekben is)  Megjelentek >>ITT<< a letöltési linkek, és folyamatosan kerülnek fel.
Eddig felkerült:

Kislemez:
   o  Bokura no Machi de
   o  Birth

Valamint a külön szedett szóló számok.

Oh és szívesen várom azoknak a zenészeknek/bandáknak a neveit akikről és akiktől szeretnétek pár apróságot, fényképek, információk, zenék, PV-k. Amit tudok teljesítek   (^.^)Y

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése